2018. január 22., hétfő

Január 22. Szigorúan agymunka!

Tegnap lemerült a telcsim, meg a tabletem is. Sikerült némi áramot plántálni a powerbankomból a telcsibe, de a tabletre már nem futotta. Így a tegnapi nap kimaradt :-)  Viszont ma nekikezdtem a Tamitar hangszedő lábjának az elkészítésébe. Egy igazi agymunka. Sok hegedű lábat befaragtam már, de ez a mostani, bizony kifogott rajtam picit. Legalább hússzor akkora feladat, mint egy hegedűnél. Annyira hosszadalmas, bonyolult és összetett, ( H. B. Ö. ) hogy nem is értem hogyan gondoltam azt, hogy ezt majd nem egy boltban fogom megvenni. A lényeg, hogy gyártás alatt van. Nem pontosan értem, hogyan is kellene elkészíteni, de majd csak meg jön az ihlet. Tudjátok az az Isteni szikra!
A lényeg, hogy jól lefáradtam a sok gondolkodásban. Ahogy bölcs tanító mesterem is mondja, " A gondolkodás egy nagyon fárasztó tevékenység. Talán ezért is van, hogy kevesen művelik! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...