2018. január 19., péntek

Január 19. Úgy csinálok, mint Isten!

Lényegében semmi! Betettem a hőkamrába a Tamitart száradni, mert, hogy összeállítottam. Mivel más dolgom nem akadt belekezdtem egy átgondoltabb hangszer készítésébe. Az jutott eszembe, hogy úgy teszek, mint Isten. Legyártotta Ádámot, mint prototipust aztán mikor rájött hogy hol is hibázott megalkotta a tökéletest, Évát! Na jó, mondjuk egy kis alkatrészt majd Én is felhasználok a nagy műhöz. Lévén oldalbordája nincsen, majd kitalálok valamit. 25 db alkatrészt kellett kivágnom. 

Este viszont kezdtem felhasználni, a palacsinta sütés maradék alkatrészeit. Baconos lilahagymás rántotta szerűséget készítettem. Azt hiszem ma is neki esek valamikor. Amúgy is felszereltem egy lámpát a tőzhely fölé, most legalább letesztelem jófelé és jól világít e a kis aranyos. 
Ami bíztató, hogy jövő hétre kellemes időt mondanak. Ami ugye a ládika kihalászásához nem is ártana!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...