2017. december 31., vasárnap

December 31. Visszatértem

Ennyire rossz utam még nem volt. Két órával később indultam, mint a múltkor. De legalább elkerültem a Bécsi dugót. Persze, lehet, hogy nem is lett volna. Viszont Nürnberg előtt annyira elkezdett szakadni a hó, hogy ki kellett állnom. Reggelig vártam, aludtam. De legalább addigra eltakarították a havat. Nem sokkal később megint havazni kezdett, ami átment esőbe. Lementem az autópályáról, mikor fogytán volt a benzinem. Gondolván, hogy ott olcsóbb. Az is volt! Lötyögött még a tank alján vagy 7liter gázolaj. A tank 40 literes! Ennek ellenére nekem sikerült több mint 41 litert tankolnom bele! Na így már mégsem volt olcsó. Lényegében átvertek. Sokszor megálltam út közben. Nagyon untam már a vezetést. De sajna senki nem volt velem, hogy tovább vigye a kocsit. Szerintem sose fogok megérkezni.
De azért végül csak megérkeztem este 9 órakkor a kikötőbe. Amint kinyitottam a kabin ajtakát már éreztem, hogy a hetekkel ezelőtt itt felejtett camember sajt nem tétlenkedett. Az a szag, ami a kabint belakta leírhatatlan. Talán egy költő kellene hozzá, hogy lefesse! Viszont annak ellenére, hogy brutál szél fúj, kellemes 13 fokos az idő. 
De ahogy bölcs tanító mesterem is mondta" megérkezni valahová nem több, mint a következő útra lépni "
Legyen szép a napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...