2017. december 3., vasárnap

December 2. Tökölök

Megint fagyott az este. Nem lepett meg, csak nem volt komfortos. Nolc után neki is láttam a hajómotor vizéneo a leeresztéséhez. A használati utasítás szerint valami nagy hókuszpókusz a dolog. Megértem, hogy télre nem árt precízen elcsomagolni. Amúgy megérkezett az aksi is. Sajna az egyik nem lett feltőltve, vagy csak avitos már. De a másikkal beindítottam a motort. Szépen ketyegett, mint a doxa óra. Sajna körülöttem a víz felszín olajos lett. Az isten tudja mitől. Szelepszár szimering? Olaj lehúzó gyűrű? Füstölt is egy picit. De annak tudtam be, hogy hideg van és a motor sem üzem meleg még. Efféle dolgokkal bíztattam magam.
Szóval minden fellelhető csapot és csavart kiszedtem. Csurgattam, forgattam, leeresztettem, fújtam. Szerintem nagyon víztelen lett. Majd a vízkivezető nyílást is ledugóztam. Tavasszal kiderül ügyes voltam e. Ha úgy hozza a sors, félig meddig nyugodt szívvel hagyom itt a hajót.
Sajna a horgony házban rozsdásodást találtam. Mindent remélek, hogy kitart tavaszig a renoválás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...