2017. december 4., hétfő

December 1.

Összegezve a tegnap éjszakai eseményeket, arra a végkövetkeztetésre jutottam, hogy a helyzet kilátástalan, de legalább reménytelen is. Arra ébredtem Angelis álmomból, hogy hüvi van. Nyúlok a kabintetőhöz, hogy bezárjam. Érzem, hogy a lecsapódó pára megfagyott rajta. Ráadásul zárva is volt. Kinyitottam és a csillagos ég tárult elém. Nappal felhős, éjszaka derült. Jó táptalaj a fagynak! Remélem a motorban a víz, ami nem lett leeresztve nem fagyott meg és tette tönkre a motort. Azon merengtem, már nem először, hogy vissza térjek e magyarországra miután téliesítettem a motort, vagy küzdjek meg az elemekkel. Talán egy próbát meg ér maradni még egy kicsit. Legalább míg az aksik vissza kerülnek a hajóba. Megkisérlem a lehetetlen nevű utat a Rajnáig.
Persze erőt vettem magamon a zord körülmények ellenére és átpakoltam a kocsiból a cuccokat. A távolság elég nagy a két pont között. A 47kg-os gumicsónak, meg a hajó tartalék motorja sok erőmet kivette. Végül csak egy iciri-piciri felszerelés maradt benne, amit pikk-pakk, holnap is behozhatok. Benéztem az apró kis zsebekbe is. Mi minden kallódik egy kocsiban? Legalább is nálam :-) Találtam egy illatosítót. Valami kókusz illatú. Állítólag! Szerintem meg valami agresszív édes gej szaga van. A kocsiban is csak egy délutánt bírtam ki a társaságában, aztán vissza csomagoltam és a lábtörlő alá dugtam. Most viszont hasznos lesz. Mert ugye ha meg is fagynék a hidegben, legalább illatosan tegyem.
A cuccok zsákokban és dobozokban, táskákban vannak. Nem szortíroztam őket, csak beraktam egy, egy szabad tárolóba. Apránként mikor keresek valamit, majd elpakolgatom a dolgokat. A baj az, hogy nincs kenyerem. Hiba volt nélküle elindulni!
Megtelt a hajó. Kb 250kg. Anyag került bele.
Ma nincs tanitómesteres ömlengés!

MERENGŐ

A motor téliesítésének a menetét nem igazán értem, ezért most elmegyek wifit keresni, hogy a Google translatorral lefordíthassam. Egy kis városnézés. Kenyeret azért sem veszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...