2018. április 30., hétfő

Április 30. Bizony esik.

Reggel még sikerült felállítanom az árbócot, de nagyon eleredt az eső. Mivel be kellett fejezni a műveletet, hát jól meg is áztam. Vissza kellett csatlakoztatni a két sodronyt, amit kicseréltem. Szerencse, hogy nem volt nagy hullámverés, így míg dolgoztam és nemnvoltak meg a rögzítések, addig sem dölt el oldalra az árbóc. Nem örültem volna, ha letörik.
Persze híreket is kaptam magyar földről, hogy ott meg 30 fok meleg van és verőfényes szép idő. Innen az esős 10 fokból nézve elég irigylésre méltó!
Laci meglepett tegnap az elkészült hajójával. Azaz a képeivel. Nagyon kis aranyos gyöngyszemet alkotott. Ha fiatalabb lenne, azt mondanám, hogy egy csajozós hajóval gazdagodott. Viszont el kell ismerni, hogy sok munkája van benne. Isten éltesse az újjá született jövevényt.

Közben lecsapott egy nagy vihar ránk. Mentette mindenki a hajóját. Én is oda pakoltam a parkoló oldalra sok, sok puffert. A labdácskákat. Az árbóc bírta, de azért egy zsineggel is megerősítettem. Aztán selfiztem egy kicsit. Persze valami nem sikeredett, mert nem oda tette a virágokat, ahova kell. Olyan négyzetesen pakolta ki. Minek bénázok ezekkel a szelfikkel? Csak az időmet rabolja.

Főztem is egy kínai zacskós levest. Egy csepp sem löttyent ki a nagy viharban. Komolyabb főzőcskézésbe nem akartam kezdeni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...