2018. február 6., kedd

Február 6. Jegesedünk!

Hát persze, hogy jegesedünk. Röpködnek a minuszok. Ha ez így megy, mehetek gázért hamarosan. Persze a hidegben!  Csak beköszönt picit a tavasz. A hajó kívül belül le van jegesedve. Jelszavunk, Éjszaka nem fűtünk, takarózunk!


A menetrendszerű paradicsom leves meg volt. Egyre jobb vagyok benne! Lehet ezt még fokozni? Testnek léleknek egy gyógyszer! Viszont ez a masnicska tészta, amit a babgulyáshoz főztem, nkekm nem jött be. Állandóan olyan érzésem volt, mintha nyakkendőt kéne kötnöm hozzá, hogy megegyem.
Pesze, hogy szétszedtem a napelemes töltőt. A kiváncsiság! Ez lesz a végzetem. 
Tamitár készülőben van. Ma egész nap húroztam meg kulcsokat szereltem. Lassan halad a dolog. Viszont találtam egy oldalt, ami részletesen taglalja a sitar mérezeket. Az enyém 8cm-el hosszabb és a nyak rész 1cm-rel keskenyebb! Ha ez elkészült, most csinálhatok egy másikat. Persze még ennél is tökéletesebbet! Ha ilyen ütemben folytatom a dolgot, tíz év múlva már tehetséges kezdőnek fogok számítani.
 De ahogy bölcs tanító mesterem is mondta, " Az idő nem orvosság, hanem haladék! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...