2017. december 8., péntek

December 9 Volék siralom tudotlon!

Valamit kellett kezdenem magammal, ha már vissza jöttem ide az őshazába! Így hát elmentem pizzafutárnak. Ismét bele kóstolhattaam milyen is a vad kapitalizmus. Persze lehet, hogy inkább hasonlít valami féle rabszolga tartó társadalomra. Csak praktikusabb leosztásban. Anno eltartották az uraik a rabszolgáikat. Ma ez praktikusabban történik. Tartsák el ők magukat! Szóval a nap végén osztottam, szoroztam és kiderült, hogy a keresetem egy közmunkás bérével hajaz. Nem vagyok elégedett :-( Baromi sokat megy az ember, amortizálja a kocsit, üzemanyagot tankol bele, a munkáját adja hozzá és a végén szinte nem is marad semmije. Persze egy lottó szelvényre akad. Azt hiszem azt veszek egyet. Lehet, hogy ez a munkám gyümölcse.
De ahogy bölcs tanítómesterem is mondta, "a munka nemesít, de ha igazán tökéletesre törekszel, akkor Isten dicsőségére tedd azt, amit teszel"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...